Új jelszó kérése

Nincs amit keresek- segítséget kérek!

Nem boldogul a keresésben?

Segítünk Önnek!

 

Mik azok az információk amik elengedhetetlenek ahhoz, hogy a segítségére legyünk?

 

1. Önnek tudnia kell, hogy nem minden gyártó készülékéhez kínálunk alkatrészt

- Kizárólag AL-KO, SOLO, SOLO by AL-KO, POWERLINE, GINGE, ORION, GREENZONE gyártmányú készülékekhez (mind az AL-KO terméke ugyanis) kínálunk pótalkatrészeket.

- Elképzelhető, hogy az egyes alkatrészeink kompatibilisek más gyártók termékeinek alkatrészeivel, de mi abban sem szakmai segítséget nem tudunk nyújtani, valamint felelősséget sem vállalunk idegen termékekbe való beépítésük esetén.

 

2. Önnek pontosan tudnia kell, milyen típusú készüléke van.

- Tudni kell a készülék 6 jegyű azonosító számát (pl.:119325)

- Vagy legalább a kereskedelmi nevét (pl.:AL-KO SILVER 46B)

- Ha nem tudja hol keresse akkor kattintson ide

- Ha egyiket sem tudja, akkor készítsen a készülékről egy fotót és néhány sor kíséretében küldje el nekünk e-mailben.

 

3. Önnek tudnia kell milyen alkatrészt keres

- Mindegy, hogy ki milyen néven nevez meg egy alkatrészt. Az alkatrészt kizárólag a cikkszáma azonosítja be! Éppen ezért csak cikkszám ismeretében tudunk rendelést elfogadni! Téves rendelések elkerülése érdekében más hivatkozással alkatrészt nem postázunk.

- Mivel a készüléket Ön javítja, ezért az Ön felelőssége a helyes alkatrész rendelés. Mi nem teszünk       javaslatot javítással kapcsolatban és szakmai útmutatást sem nyújtunk a javításra vonatkozóan. Ez a szervizek hatásköre. A mi vállalásunk arra vonatkozik, hogy Önt - amennyiben maga kívánja a készüléke javítását elvégezni - pótalkatrésszel ellásuk.

- Keresse meg az alkatrészkeresőből a készülék rajzát és azon megtalálja a keresett alkatrész cikkszámát

 

Megkeresem az alkatrészrajzot

 

- Ha nem boldogul a keresővel, akkor írja meg nekünk a készülék pontos típusát és mi elküldjük Önnek az alkatrészrajzot.

- Ha nem tudja beazonosítani a készülékét, akkor fotózza le a készüléket, valamint a hibás alkatrészt és  csatoltan küldje el nekünk e-mailben. Mi ez alapján megpróbáljuk beazonosítani és ezzel együtt segíteni Önnek a keresésben.

 

Ha minden szükséges információ a birtokában van:

- Ha tudja a keresett alkatrész cikkszámát, akkor Önnek már nincs más dolga, mint az, hogy beírja az áruház keresőjébe azt.

Beírom a cikkszámot a keresőbe

- Ekkor Ön láthatja az alkatrész árát, fotóját (ha van) és meg is rendelheti azt, akár regisztráció nélkül is.

- Ha nem tudja az alkatrész cikkszámát, de rendelkezik információval a készülékről akkor írjon levelet nekünk és ossza meg velünk, mi pedig igyekszünk a segítségére lenni.

Levelet írok az Áruháznak

 

- Ha az alkatrész cikkszámát és magát a készüléket sem tudja beazonosítani, akkor fotózza le mindkettőt és járjon el úgy mint az előző esetben, azaz írjon nekünk és csatolja leveléhez a fotókat.

- Ha nem tud e-mailt küldeni, akkor legyen kedves és kérje meg egy ismerősét aki segít Önnek. Érdemi tájékoztatást csak levelezés útján tudunk lebonyolítani.

- Kollégáink telefonon is elérhetőek, de a folyamatos leterheltség miatt, csak korlátozottan tudnak így kommunikálni (ha mindenki telefonál akkor ugye senki sem marad aki rendeléseket szolgálja ki). Ha Ön mégis személyesen szeretne komunikálni velünk, akkor az alábbi elérhetőségeken tegye:

 

Kapcsolat

 

Gombos János

Ügyvezető 

Reklamáció, számla információ, cégvezetés

info@kerthobby.hu

+36204215413 

 

alkatrész rendelés, szállítás, szerviz partner regisztráció

alkatresz@kerthobby.hu (lakossági)

alkoparts@kerthobby.hu (szervizek)

+36202563733